ben

OMÜ , Bilgisayar Mühendisliği, 13'

18 Temmuz 2016 Pazartesi

Angular-rails params

Daha önceden takıldığım bir konu vardı uğraştım ama bulamamıstım cevabını şimdi bir yerde rastladım hemn buraya not alayım dedim.

 Angularde scope lar {{ aa}} olarak yazılır ve html de görünürler fakat burda yazılan  nesnelere rails ile etkileşimde bulunduramamıştım. nasıl derseniz Örneğin angularda bişeylere tıklandı vesair bir {{school.name}} html de arayüze yazdırıldı.

Fakat biz bu arayüze yazdırılan değeri rails controllera göndermek istiyoruz nasıl yaparız?

demek istediğim şu ;

<%= link_to "<p> {{school.name}} </p>", school_path("{{school.id}}") %>

gibi bir linkle routes pathine angular parametresi vermek istiyiyoruz. Bu şekilde tabikide yemedi.


<% url_escaped_href = school_path('{{ school.id}}')
                 my_href = URI::unescape(url_escaped_href) %>
<a ng-href="<%= my_href %>">{{school.name}}</a>


Bu şekilde rails school_controller.rb içerisindeki show methoduna school id yi gönderebildim :D

Hiç yorum yok: