ben

OMÜ , Bilgisayar Mühendisliği, 13'

1 Aralık 2016 Perşembe

escape_javascript render

  Ayni sayfa üzerinde duruma göre bazı bölümlerin açılıp açılmayacağına karar vermek için bu yöntemi kullandım bir yerde ve buraya not düşmek istedim.


 index.html.erb içerisindeki parçalamak istediğim bölümleri aynı dizin içinde başına '_' gelecek şekilde ayırdım

 _teacher.html.erb
 _student.html.erb
 _manager.html.erb 


index html sayfasına yan menu oluşturdum( nav-sidebar ) ve içerisine  link_to ile tiklanılabilen alanlar yerleştirdim.

  <li><%= link_to "Öğretmenler", '#', id: 'teacher'%></li>
  <li><%= link_to "Öğrenciler", '#', id: 'student' %></li>
  <li><%= link_to "İdare-Yönetim", '#', id: 'manager' %></li>

Sayfaların değişken olarak gösterileceği yere aşağıdaki alanı oluşturdum.


  <div id="club_partial">
  </div>

Sayfanın altında javascript ile yönlendirdim

<script type="text/javascript">
  $("#teacher").click(function(){
    $('#club_partial').html('<%= escape_javascript(render 'teacher') %>');
  });
  $("#student").click(function(){
    $('#club_partial').html('<%= escape_javascript(render 'student') %>');
  });
  $("#manager").click(function(){
    $('#club_partial').html('<%= escape_javascript(render 'manager') %>');
  });
</script>

Hiç yorum yok: